Thursday, May 31, 2012

PEMINAT CITER KOREA...

Minat tgk citer korea ni bermula masa tahun 2008, masa tue duk umah sewa kat Klang.... masa tue keje kat sana.... duk umah sewa nie 3 orang... Kak Zima, Saya N Sue... pembawa fenomena ni adalah CIK ZIMA SHARIZA... ooopss... PN. lah... pasni nak bergelar ibu.... actually kak zima nie keje sebagai Penyampai Radio Nasional FM... (so leh lah dengar radio nie... siaranyan kul 10.pg hingga 2.00ptg.. 105.7)

Memang kitorag peminat citer korea... asal balik keja ... terutama sekali hari jumaatlah... kalau tak balik kg... ptg tue kitorg akan g klang parade utk g kat SPEDDY nak cari citer korea....

NI antara cerita yang saya dah tgk.... Layanzzz


cerita pertama saya.. Jewel in the Palace... ada 70 episode... penah tgk sampai tak tido... semata2 nak tgk cerita ni sampai habis
 

Sassy Girl Chun Hyang.... syok jugak... comel cite nie


Cite nie pun best ~ Coffe Prince

FULL House


Nie pun best... kelakar.. heroin yang sama cerita Coffe Prince... tp cerita nie namannya Lie To Me



Take care of Us Captian... memang syok citer nie.... masih tak jumpa lagi dvd nyer... kalau ada memang dh lama beli.... 

Sekarang pun masih lagi mencari2 cerita Korean Yang BEST2... sebab saya jugak dh bawak pengaruh nie pada anak saya si kenit tue ~ Khaliesha.... 

N MY Husband.... EN. AYUN... hehehehehehehe....

LAYANZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!




1 comment:

  1. kalo dok umah sewa mmg stok2 tengok cite korea....ekekekeke

    ReplyDelete