Monday, November 28, 2011

Mak & Abah Balik Haji

Salam semua..... baru 1st time mencuba dldm bloger nie.... nak citer pasal mak n abah balik haji..... diorg balik hari tue, 23.11.2011... amik kat LTASI, Senai.... punyalah ramai yang menanti kat situ.... almaklumlah menjemput mak, ayah, ahli keluarga balik haji.... termasuklah aku n adik beradik ku yang lain.... heheheheh......

Kitorg gerak dr umah kota kul 7 pagi lebih cikit ar.... tak nak rushing sgt pun.... sebab tahu mesti dorang akan kuar lambat dr balai ketibaan.... bila sampai jerk kat senai tue... ada announcement yang kater para jemaah haji akan keluar dr balai ketibaan dalam kul 9.00 pagi....  jd bila dh tahu diorg keluar lambat, lepak kat KFC makan2.... 

Pastu... dengar orang riuh kat luar tue.... ingat kan jemaah dh kuar, rupanya Chef Wan yang kuar... menurut sumber dia ada rakaman siri masakan Wan Malaysia.... beh kurang ar.... wat suspen jerk.... bila dah tahu, kitorg smbung balik makan yang terbantut tue....

beh kurang kul 9 lbh, mula lah para jemaah kuar di balai ketibaan.... jenuh jugak menyelit di celahan orang ramai tue.... nak tgk mak n abah lah katakan.... punyalah jenuh menyelit.... last2 mcm dah kurang org kat situ mak n abah tak keluar jugak..... upanya nak tgg troli.... troli abis kat situ..... bila mak n abah dh kuar,....... gumbira rasa hati nie....